måndag 29 mars 2010

kalasbilder:

Igår hade vi kalas för lilla L som fyllde 2år för några veckor sedan. Hela släkten kom på besök och vi blev runt 20personer här hemma. Kalaset var så lyckat och alla var mätta och belåtna när de gick här ifrån. Jag testade för första gången att göra egen smörgåstårta och den blev riktigt god. Det var svårare än jag trodde att dekorera den på ett snyggt sätt men för att vara första gången så ger jag mig själv godkänt. Jag återkommer med recepet till alla godsakerna under veckan. Så länge kommer här bilder ifrån kalaset.

Havrekakor och kladdkakemuffins med digistivekex.

Min hemliga tårta som jag ska skicka in till arlas tårttävling.
Ananaspaj.
Marängtårta.
Smörgåstårtan. Riktigt god blev den.

Bilder: privata.

3 kommentarer:

  1. Smörgåstårtan ser jättefin och smaskig ut! Tycker att du lyckades väldigt bra med dekorationen!
    Lycka till i tårttävlingen!!
    Ha en fortsatt trevlig påskhelg! / Margot

    SvaraRadera
  2. vilka fina och inbjudande bilder :)
    du får ha en fortsatt bra påskhelg :) kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad inbjudande och gott allt såg ut! Speciellt den hemliga tårtan, är hemskt nyfiken på den när tävlingen är avgjord! Lycka till!

    SvaraRadera