lördag 13 februari 2010

Fredagsmys med club sandwich...

När jag tänker på en god club sandwich så tänker jag på Birmingham och Systrarna lundbergs på Rörstrandsgatan. Det är där jag fått mina bästa club sandwich upplevelser och denna rätt är något av en favorit för mig. Någon gång ibland så gör vi club sandwich hemma och detta recept är så nära perfekt man kan komma.

Bild: privat.
Det har varit lite tyst här på bloggen de senaste dagarna och det beror enbart på att det är så mycket att göra på jobbet att jag stupar i säng efter att barnen har somnat. Jag har massa inlägg på vänt så det handlar inte om någon bloggtorka.


I veckan invigde jag min nya crosstrainer så jag hoppas på bättre resultat på vågen för nu har det stått still ett tag.


Imorgon är det alla hjärtans dag och barnen och jag skall överaska Fredrik med lite hembakade smaskigheter. Vi har också köpt något gott som luktar himmelskt. Jag skriver mer om det imorgon.

1 kommentar: